Mission Possible

Så. Hemma från ett superbra aerobicpass. Riktigt nice och jag är helt slut, svettig och hungrig. Men jag lovade ju att berätta om mitt mission för er. So here it comes:

Vi fick i uppgift i skolan att gå in i en butik och verkligen använda oss av personal. Be om hjälpa och verka jätteintresserade och sedan säga att "tack men nej tack" och se hur dom reagerade på det. Hmm, vart kan man gå då tänkte jag? Jo, om man verkligen ska gå in i en butik och se hur servicen är så varför inte gå in i en bröllopsbutik, prova klänningar och låtsas att man verkligen ska gifta sig (ja, bara låtsas om någon tror något annat). Så jag tog med mig Tess som smakråd och min "tärna". Hon provade också en klänning och jag provade 5(!) stycken. Så roligt hade vi och jag kände mig verkligen som en prinsessa. Dom engagerade sig verkligen i butiken och när en anna kund kom in tog en annan dam hand om oss istället. I like it!
 Superbra service och när jag sa att jag inte skulle köpa någon blev hon inte alls förvånad. Snarare upplyste hon mig bara om att jag i så fall skulle vänta tills rean börjar på lördag. Haha, dom tog mig i alla fall på allvar!

Så nu vet ni!



Äta mat och duscha ska jag ägna mig åt nu.



Puss



Kommentarer
Postat av: Helena

Kul uppgift! Och smart val av butik;)

2008-09-29 @ 22:31:04
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Daniel

ja du det är tur att det bara vara på låssas. för gifta mig ska jag inte än på ett bra tag det vet jag!

2008-09-30 @ 20:41:09
Postat av: Josefin

Daniel: Ta det lungt, lite snäll kan du väl va:P



Helena: Ja, visst och bröllop och sånt är ju såå kul!

2008-09-30 @ 23:38:27
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: daniel

jo okey då det kan jag väll vara

men jag vill varje fall inte gifta mig nu. men inom en framtid så skulle jag vilja göra detta!!



Älskar dig!

2008-10-07 @ 11:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0