Morning!

Godmorgon!

Nu har jag duschat och ätit frukost. Ska snart gå till skolan. Tror det blir lite målsyrning och mental träning och sånt idag också. Spännande.

Så här ser jag ut idag:




Det är skoj att göra sig i ordning nu när man går i skolan igen. På jobbet i sommar har jag ju haft jobbkläder. Gula & Blå som ni vet. Okej, man kunde fixa sig i håret och sminka sig fint, men det är ändå inte samma sak. Roligare att gå i skolan på det sättet.

Nej, nu måste jag nog dra. Början kl 10. Jag hittade ju direkt igår så jag hoppas att det ska gå bra idag också. Måste dricka kaffe också. Får köpa i skolan för 2 kr/mugg. Bra!


Hoppas att alla ni får en bra dag! Höres!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt. :-)

Lycka till med utbildningen nu.

2008-09-02 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0