"Nästa Station Borås, Borås Nästa"

Så roligt har jag. Ja, jag har kommit till Borås nu. Borde kanske skriva det sista på inlämningsuppgiften tills imorgon? Är faktsikt nästan färdig. Blev mer än jag trodde, men det blir det alltid. Ska bara skriva en sammanfattning också.


Verkar som en del folk ska gå på här. Hoppas ingen sitter bredvid mig. Det är så skönt att sitta ensam och filosofera.
 När jag åkte till Tanum i fredags var det supermycket folk på tåget och jag vet inte hur jag lyckades, men dom få människor jag pratade med (eller som pratade med mig) var helt konstiga. Pratade om helkonstiga saker och pratade alldeles för mycket. Jag menar, jag kan också prata, men när jag pratar med nya människor brukar jag i alla fall känna av sitiationen lite. Eller? Så då protesterade jag lite fint genom att somna typ resten av resan. Hon pratade med någon som satt bredvid mig, men den personen "somnade" också efter ett tag. Rätt åt henne. 
 Oj, nu har jag i alla fall fått ur mig det. Haha.

Nej, nu ska jag skriva lite till på uppgiften vi har fått. Sedan kanske jag ska sova lite. Ja, sova, eller vila mig lite. Men faktiskt för att jag är trött och inte för att någon verkar inteslutapratamedmig.

Vad gör ni?



Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0