Nu Vet Jag Hur Långt Öland Är!

Kul i skolan idag. Pratade med lite mer folk. Trevligt. På lunchen satt jag och några till och pratade om allt möljigt. Två av tjejerna bor på Öland. "Hur långt är Ölanegentligen?" frågade jag. Bara för onödigt vetandes skulle. Någon sa 30 mil, någon 15 och någon 50! Haha. Blev värsta diskussionen av min lilla fråga. Ingen var överens om någonting. Men det mest rimliga kändes som kanske 10-15 mil. Jag menar, så långt är det väl inte. Det ser ju ut som en liten plutt på kartan. Men eftersom ingen visste och alla ville veta skickade vi frågan till 118 100.

Svar: Från Långe Jan till Långe Erik är det ca 15 mil.

Så nu vet vi det. Och ni också!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0