Skog, Skog & Ännu Mera Skog

Sitter på bussen nu. Till Skövde. Åkte kl 13 från Kalmar och är framme i Skövde 18:30. Fem och en halv timma är länge, men eftersom det var så mycket billigare att åka buss än tåg fick det gå med tiden. Tur i alla fall att jag har med mig datorn. Det är inte lika bra täckning på bredbandet här, men helt okej ändå faktiskt. Har precis stannat till i Växjö. Ska byta i Jönköping och vänta där 35 min. Hittills på vägen har jag mest sett skog. Dom Småländska skogarna var det va? Japp, stämmer bra med det jag ser här.


Fredag idag då. Skönt. Vad händer i helgen?


Puss!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja va var det jag sa när jag åkte hem?? att det vara bara skog och så kom det ett gult hus var fjärde mil ungefär!

Det är ingen rolig väg alls! hoppas att du haft kul i skövde! ses om mindre än en vecka nu. hade bra min lille gumma:P

2008-09-07 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0