Städning

Efter jag kom hem från skolan har jag städat både toaletten och köket. Det är min köksvecka och eftersom jag åker hem på fredag är det lika bra att ha det gjort tycker jag. Håller på och tvättar nu. Trosorna var nästan slut så det blir skönt att tvätta så man har ett tag till. Tråkigt under tiden, men skönt när det är klart. Måste egentligen röja här i mitt rum också, men det tar jag imorgon istället.

Ska kolla på Idol 2008 sen. Det är ju så skoj att se när folk gör bort sig. Ska kolla i allrummet här med några som bor här. Kul att göra någonting tillsammans med någon annan ibland också. Men först ska jag gå ner och slänga in tvätten i tumlaren.

Längtar efter dig Daniel!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0