Yes!

Min LIA-plats är fixad! Jag kommer att vara på MQ hemma i Karlstad. Åh, det ska bli såå skoj. Hon ringde nu på eftermiddagen och sa att jag gärna fick komma och göra min LIA där.

Har varit på stan en kort sväng och fixat en tid för den sista intervjun jag ska göra inför inlämningen nästa tisdag. Jag ska till en inredningsbutik här i Kalmar som heter "Rum". Tror det blir jättebra.
 Hann även köpa ett par tunna tumvantar på H&M. Åkte med Elina, Therese och hennes kompis E till IKEA. Köpte en handduk och matlådor. Det var faktiskt det enda jag hade tänkt köpa också. Eller ja, jag köpte en lite trasmatta också, men den kostade 15 kr så jag tycker inte att det räknas som ett impulsköp. Eller?

Har även hittat ett par underbart fina stövlar på Scorett. Lite dyra kanske dom är så jag måste fundera detta innan jag bestämmer mig för om dom får följa med mig hem eller inte.


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0