Christer i P3 med "Fredagsflörten"

Lyssar för tillfället på P3 och Christer, med "Fredagsflörten". När den delen av programmet är avklarat, fredagsflörten alltså, så kommer ju "Vad gör du just nu..." elelr vad dom kallar det. Det går i alla fall ut på att man ska ringa in och berätta vad man gör just nu.
 Kom att tänka på att det är det idag, för förra fredagen satt jag och Elina i köket i korridoren och åt mat och lyssnade på P3 Christer. Jag brukar alltid fundera på om jag gör något speciellt som är värt att ringa in och berätta och då, förra fredagen, sa Elina att vi borde ringa in och säga att "Vi äter vår sista måltid och är lite sentimentala över att Jossan ska flytta". Haha, nej vi gjorde inte det, tyvärr eftersom det hade varit roligt. Och jag tänker inte ringa in idag heller.

Intresseklubben antecknar tycker kanske ni, men då vet ni i alla fall vad jag gjorde för ganska exakt en vecka sedan.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Varför fegade vi ur! Hade varit jääte skoj, men oj vilket gråtkalas det hade blivit! Tycker om dej gumman! Puss

2009-04-03 @ 19:57:46
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0