Göteborg

Åkte med tåget mot Göteborg vid 9-tiden i morse. Massa packning, eller ja tillräckligt för att precis orka bära på det själv. En stor resväska med resten av kläderna (som jag inte hade med när jag och Lollo åkte ner), skor, hår- och sminkgrejer, några böcker och datorn. Det kanske inte låter så mycket, men det var det kan jag säga!
 Dessutom har jag med mig alla kläder, skor och jackor (utom vinterjackan) så det var lite meckigt att få in allt på mina 12 kvadrat men det gick!

Tog en taxi från centralen med alla grejer. Dom jag bor hos var hemma och åt sen frukost så jag åt lite med dom och sedan har jag roat mig med att packa upp grejer i ett par timmar.
 Åkte och handlade också. Finns en liten Coop Nära-butik 5 minuter härifrån. Perfekt om man ska ha lite smågrejer, men mycket dyrare än "vanliga" Coop så jag får nog försöka handla på vägen hem på jobbet. Skulle tydligen ligga ICA MAXI och Willys på vägen och det är ju mycket billigare!

Har tagit några bilder på mitt nya rum, så ni kan få se hur jag har det!




Japp, ni ser rätt, jag har en hel del kläder och skor. Men tänk på att det bara är 12 kvadrat! Men annars mysigt, eller vad säger ni? Ljust och fräscht är det och det tycker jag är det viktigaste. Jag delar ju dessutom kök och vardagsrum med dom som bor här så det känns helt okej! Dom är för övrigt jättetrevliga så jag tror absolut inte att det kommer att blir några problem.

Ska snart käka. Vad gör ni? Ni kan väl berätta lite. Vi kör som dom har på P3 "Christer" ibland tycker jag;

VAD GÖR DU JUST NU???


Roligt om ni skriver något så att jag har lite att läsa ikväll!


Puss!♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

Litet men bra^^

2009-04-13 @ 19:43:18
Postat av: Louise Ulfstad

Tur att du fick med dig allt iaf!

Jag kan inte slita mej från datorn för jag har en inlämningsuppgift i vågfysik som väntar. Otroligt okul!

Hoppas första dagen på praktiken har varit bra :)

2009-04-14 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0