Grattis syster!

Hade ännu mer ont i halsen när jag vaknade i morse. Tyvärr. Stoppade i mig en ipren och gick till jobbet. Gick okej, men jag kände i hela kroppen att jag inte är helt hundra. Stannar hemma imorgon och vilar upp mig och hoppas på att det blir bättre. Vila är väl det allra bästa för att friska till.
 
Mer än en person idag har frågat om jag har fått Svininfluensan. Men NEJ det tror jag verkligen inte. Ont i halsen har jag och inte mycket annat så de så!


T har lagat underbar chokladpannacotta så det är vad jag tänker friska till med nu. Alla sätt är bra utom dom dåliga, right?!

Och förresten... GRATTIS!!!! Till min syster Lotta som fyller 20 år idag!




Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0