Ingen rubrik

Usch vad dåligt det har varit med skrivandet här nu på ett tag. Jo, jag har väl skrivit, men det känns som att det kanske inte är så inspirerande inlägg som jag egentligen vill att det ska vara.  Jag skyller lite på att det har varit mycket annat som har tagit upp min tid nu i ett par veckor. Börjar landa i Göteborg nu och antar att inspirationen kommer så snart man har kommit in i både boende, praktik och stan. För även om det är roligt så tar det ju ett tag innan det känns som hemma.
Men nu är detta mitt hem och det kommer bli superbra hoppas och tror jag!

Hur som helst. Jag har ju, som jag skrev kort igår, varit och hälsat på familjen hela helgen. Eftersom det var ett tag sedan nu var det så kul att träffas och prata på riktigt och inte i telefon. Blir ju ändå inte samma sak. Fika och en sväng till Grebbestad. Otroligt fint där nu när det är vår och sol. Har väl inte gjort så mycket förutom då att ätit god mat och umgåtts. Jo, vi var ju förresten och fikade hos mormor idag och så var G och hälsade på igår kväll. Men ändå lugnt och skönt.

Kom tillbaka till Götet nu för ett par timmar sedan. Har käkat, duschat och ska snart sova. Praktik imorgon igen.
Blir jätteglad av era kommentarer! Alltid lika roligt att läsa så fortsätt gärna med det!
Vi hörs!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0