Kort dag

Jobbade fram till lunch idag. Var först med på en konsultation av en liten etta och därefter en tömning av en lägenhet som blivit såld. När man har stagat hemma hos någon ingår det i priset att grejerna får stå kvar i sex veckor, så att det hinner bli både fotografering och visning och förhoppningsvis försäljning av bostaden inom de sex veckorna.


Åkte till ICA Maxi och handlade lite mat när jag slutade. Oj vad mycket mer man får för pengarna där än på Copp som ligger tre minuter härifrån. Ska nog försöka handla där i fortsättningen, även om det är en bit att cykla. Skönt i alla fall att ha handlat lite eftersom jag ska laga middag imorgon.

Måste försöka börja lite med examensarbetet nu. Usch, vet inte var jag ska börja och riktigt vad jag ska göra än. Men det löser sig - som alltid!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0