Lära och lyssna

Dag två på praktiken är nu gjord. Mycket lugnare idag. Vad jag förstår så är det lite olika mycket från dag till dag beroende hur många stagingar, möten och annat man har att fixa och dona med.
 Fick åka med på konsultation idag och se hur det går till när man har första mötet med kunden. Spännande och roligt. Det är ju aldrig exakt på ett och samma sätt hemma hos någon så det finns mycket att lära sig. Jag försöker lyssna och snappa upp så mycket som möjligt hela tiden i alla fall.

Cyklar för övrigt till och från Mölndal nu om dagarna och eftersom jag bor på Guldheden, som ligger väldigt högt upp i Göteborg så går det snabbt och lätt till jobbet, men desto trögare och svettigare på hemvägen. Jag får nog min dagliga motion genom detta skulle jag tro.

Nu ska jag läsa lite bok. Eller jag kanske ska gå til Coop och handla lite. Får se vad jag bestämmer mig för.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan man inte åka spårvagn da? :o

2009-04-15 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0