Mitt liv i resväskan

Ja ni. Riktigt bra fest var det i går och STORT grattis till Linda, som fyller år idag! Förfest hemma hos L och sedan utgång på Blue Moon. Nice!

Lite tungt att gå upp i morse. Men bara jag hade fått i mig lite frukost så kändes det genast mycket bättre. Åkte och jobbade några timmar. Väldigt lugnt idag. Inte så konstigt kanske eftersom det är påskdagen och de flesta är hemma och myser!

Håller på att packa min väska. Igen! Imorgon bär det av till Göteborg. Det är med lite skräckblandad fötjusning eftersom allt är nytt och spännande, men det ska bli superroligt! Åker imorgon bitti med tåget och är framme runt lunch.
 Undrar just när jag ska bo på ett och samma ställe i mer än ett år? Jaja, det är kul att se sig om och testa nya saker. Det som inte dödar - härdar. Right?

Uppdatering kommer imorgon när jag har landat på min nya adress.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0