"SM-guld..."

Äntligen hemma från jobbet. Eller alltså inte äntligen för att det är tråkigt på jobbet utan för att jag först fick vänta på bussen en halvtimma efter det att jag slutade och när bussen väl kom så skulle ju alla som hade kollat på Färjestad på torget (SM-guld igår om någon har missat det) hem igen. Usch och fy vad mycket folk. Full på alla platser + att det stod minst 20 pers. Det brukar ta ungefär 30 minuter att åka hem, men idag tog det drygt 45 minuter då alla dessutom skrek "SM-guld, SM-uld, SM-guld" och "Ge mig ett F -F! Ge mig ett B - B! Ge mig ett K - K! Vad blir det? - FBK! Vad sa ni? - FBK? Igen! FBK!".

Är ni glada att dom vann? Håller ni på någon annan? Eller bryr ni er inte?


Nu blir det nog en film och sedan sova. Jobb imorgon också så ingen utgång ikväll. Det får vänta tills på lördag.

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0