...

Det gick bra igår i Göteborg. Vi hittade rätt och allt. Inte illa med tanke på alla kringelikrokar. Och det var upp, upp, upp. Jag ska bo på en av stans högsta punkter, så min motion kommer jag nog få i alla fall.
 Jättefint, ljust litet rum med det nödvändigaste; säng, garderob, skrivbord och ett litet sängskåp. Hade ju även med mig en klädstång och det var nog tur det. Garderoben var i och för sig inte så liten, ganska rymlig faktiskt, men jag har ju en del kläder så...

Nu ska jag fixa lite här i lägenheten. Är fortfarande lite stökigt efter flytten från Kalmar. Ska hinna med en dusch och kanske en prommenad i solskenet också. Sedan ska jag träffa Karro och fika i stan. Mys!


Vad hittar ni på? Skiner solen hos er?


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0