Frågegrej

Har inte så mycket för mig, så jag snor den här frågegrejen från Louise

1. Hur gammal är du om fem år?

26 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Tjejerna på jobbet
3. Vilken är den senaste filmen du sett?

Milk
4. Vem ringde du senast?

Tess
5. Vem skickade du sms till senast?

Minisyster

6. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Båda. Men oftast ringer jag nog.
7. När såg du senast din mamma?

Oj, allt för länge sedan. Två månader sen ungefär. Men ska dit imorgon!

8. När vaknade du idag?

07:10

9. Vilken plats föredrar du minst?

Oj, svårt. Pass på den frågan.
10. Vad fick dig att skratta senast?

Skratta ordentligt; Ilina (men jag säger inte åt vad haha)

11. Hur stor är din säng?

120 cm

12. Har du en stationär eller bärbar dator?

Bärbar

13. Hur många landskap har du bott i?

3; Bohuslän, Värmland och Småland.

14. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor

15. Vilken är din favoritefterrätt?

Kladdkaka är alltid gott

16. Tycker du om kinamat?

Ja de gör jag väl

17. Vad dricker du till frukost?

Juice och ibland kaffe

18. Sover du på någon speciell sida?

Hm, nej jag sover på mage, så magsidan då?!

19. Kan du spela poker?

JA!

20. Är du en beroendemänniska?

Nja, ibland så

21. Känner du någon som har samma födelsedag som du?

Japp! Och om ni åker till korridoren i Kalmar, där jag bodde, så kan ni få se hela lisan på vilka som fyller år på världens bästa dag; men då framför allt JAG, Linus och Elvis. Eller glömde jag någon nu??

22. Vill du ha barn?

Ja någon gång så.

23. Kan du något annat språk än svenska?

Engelska och lite franska och lite italienska.
24. Har du någon gång åkt ambulans?

Nej!

25. Föredrar du havet eller bassäng?

Havet såklart. Man är väl västkusttjej!

26. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och skor.
27. Äger du dyrbara smycken?

Nja det skulle jag nog inte vilja påstå.

28. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

SATC, även om det bara går repriser nu.

29. Vad har du för ringsignal?

Fascination

30. Kan du byta olja på bilen?

Ja, eller nej kanske inte. Men jag kan fylla på spolarvätska!

31. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nope.

32. Vilken är den senaste boken du läste?
"Den jag ville ha"

33. Läser du dagstidningen?

Ja, men inte varje dag.

34. Dansar du i bilen?

Ja, ibland så haha.

35. Vilken radiostation lyssnade du på sist?

P3.

36. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Två artikelnummer till stolöverdrag från IKEA.

37. När var du i kyrkan senast?

Hm, när Emelie och Micke gifte sig i somras.

38. Hur länge har du campat som längst?
Undrar om det blev 4 nätter i trädgården någon sommar. Ja, 4 tror jag.



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas allt är bra med dig!

kram

2009-04-16 @ 13:35:27
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

"Snodde" din lista till min blogg... Ok??

2009-04-19 @ 12:39:16
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Helt okej!!

2009-04-19 @ 21:46:27
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0