Hmm..

Hm, jag antar att en del av er kanske vet om det och för er som inte vet så är jag och Daniel inte tillsammans längre. Jag vill inte skriva en massa om det här och det kanske är ett tråkigt sätt att berätta det på, men nu vet ni i alla fall.
 Vi är hur som helst fortfarande vänner och bor tillsammans fram tills jag flyttar till Göteborg nästa vecka. Det var väl att vi är mer som vänner än tillsammans som gjorde att det blev såhär nu till slut. Vi har ju varit tillsammans i fyra år och det känns tråkigt, men nu är det såhär.
 Jag hoppas att ni förstår att jag skriver det här nu och att jag inte kommer skriva mycket mer om det eftersom det känns för privat att berätta mer än såhär på bloggen, men att jag ändå vill att ni ska veta. Ni som läser och som jag känner privat kommer jag ju prata med ändå och ni andra får nöja er såhär.


Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0