Böcker för 2:-/st

Regnrusk ute, men hos Karro var det jättemysigt. Drack kaffe och åt lunch. Kasslersallad. Mm! Och vilket fint hus dom har. Stora ytor och supersnygg inredning. Hennes kille, som är en riktigt händig man, hade gjort skitsnygga sängbord som jag tänkte ta kort på, men det glömde jag såklart!



Såhär ser jag ut idag med T-shirt med tryck...



... jeans & vita tygskor trots regnet


Åkte förbi Solareturen (loppis i stan) på hemvägen. Tänkte mest kolla eftersom det var längesedan jag var där. Fyndade dock böcker för 2:-/st. Vissa ser verkligen ut som nya medans någon är lite skavd i kanten, men vad gör det när dom kostar TVÅ kronor.
"Matilda" del 1 och 2 av Leslie Pearse (inbundna)


 


En till av Leslie Pearse "Charity" & "Game over" av Adele Parks.


"Lovers & Gamblers" av Jackie Collins & "Det sägs att en stjärna faller" av Linda Gray Sexton



"Vattenmelonen" & "En oväntad semster" av Marian Keyes



Så alla dessa böcker för 16:-


Vissa av böckerna har jag redan läst, som t.ex. "Vattenmelonen" och "En oväntad semster", men eftersom jag tyckte dom var så bra och bara har lånat dom innan kändes det värt dom där kronorna. Det ska bli spännande att se hur Leslie Pearse's böcker är, eftersom jag har läst en innan och tyckte att den var bra.

Har ni läst någon av dom här? I så fall vad tyckte ni??


Puss!♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Marian Keyes är riktigt bra.. Har också läst en oväntad semester.. Jätte roligt!:)

2009-04-08 @ 16:54:14
Postat av: Matilda

Åh, Leslie Pears böcker är ju så bra:D Den måste jag få låna!

2009-04-08 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0