Mina kalmariter!

Så, nu var det kväll igen. Dagarna går så otroligt fort. Jobb mellan 8 och 17 (ungefär, beror en del på vad som ska göras under dagen). Sedan cykla hem och fixa mat. Äta och sedan är klockan oftast ganska mycket när man är klar. Är ju helt klart trött på kvällarna nu jämfört när jag bodde i Kalmar och knappt gick i skolan i alla fall. Somnar som en stock redan vid halv elva elva och det är tidigt jämfört med Kalmartiderna.

Whatever! Jag har i alla fall varit på jobbet (ja, jag kallar det jobbet även om det är min praktik). Har stagat en två i stan som blev riktigt fin. Fullt upp och jag kommer nog att bli stark av allt bärande! Dagarna ser olika samma ut om ni förstår. Grundgrejerna är ju samma, men ändå är det alltid olika uppdrag som gör det väldigt varierat.

Vi turas om att laga mat, jag och dom jag bor hos, och idag var det min tur igen. Mammas recept på "Paradisgryta" med grönskaker och kassler. Mumms!


Nej, nu ska jag sova. Btw så saknar jag mina kalmariter! Måste försöka åka och hälsa på er någon helg!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, du Josefin jag ska tala om att du inte är den enda som dimper i säng tidigt om kvällarna. Jag slocknar vid tio, det har ALDRIG hänt i Kalmar ;)

2009-04-22 @ 19:51:32
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0