Vad hittar ni på i helgen?

Idag är jag ledig. Ja, jag vet jag är ofta ledig, men nu jobbar jag ju lite också, så idag är det inget jobb = ledig. Sov lite längre än jag hade tänkt, men jag var trött sova är ju såå skönt. Eller hur?

Har varit ute och gått en promenad nu. Tyvärr är det grått och tråkigt ute idag, jag som hade längtat efter att få vara ute i solen men icke!

Ikväll ska jag in till stan och kolla på hockey. Ja, ni läste rätt, slutspelet är inte det som intresserar mig mest, men lite mat och massa trevliga människor så tror jag det blir kanon. Det är ju ändå bra stämning. Eller ja, förhoppningsvis i alla fall. Det beror väl på om Färjestad vinner eller inte.

Jobb imorgon igen så det blir en lugn kväll.


Vad hittar ni på i helgen?

Nyckelringen jag fick av söta Elina när jag flyttade. Saknar dig gumman!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dej också!

2009-04-05 @ 13:27:15
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0