Bästa tjejerna og jeg

Utgång med bästa tjejerna igår. Förfest här hos H med en härlig blandning av folk som kände och inte kände varandra. Vin, höga klackar och rosetten i håret. Riktigt bra kväll måste jag säga. Lite känslosamt eftersom det var sista gången för den här sommaren och sista innan jag åker. Men jag löööver (jo för de gör dom i värmland) er att I'll be back! Och -Koriander is da shit! Så nu vet ni det!

Önskar att jag snart vet vart det bär av härnäst. Men snart borde det lilla problemet vara löst.

Har jobbat idag. Rätt skönt att jobba söndag ibland faktiskt. Känna att man inte bara sover bort dagen liksom.

Nej, nu ska jag läsa "Vattenmelonen" och sedan blir det kvällsprommenad med Lollo. Vi får väl ta och fortsätta snacket där vi slutade i fredags.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

JOSEFIN!

2009-08-23 @ 19:42:37
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Anonym

ujamejen vad känslomässiga vi blev där ett tag, men det ordnar sig. Och ordnar det sig inte så kvittar det ;)

2009-08-23 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0