"Den beste sommern..."

Åh, nu börjar sommaren ta slut. Helt perfekt har den vart. Tack alla ni underbara människor som har varit med här! Både gamla och nya vänner! Jag vet att det inte är bara jag som tycker såhär. "Det är den beste sommern i mitt liv". Haha! Många mysiga, roliga och halvgalna kvällar måste man väl säga att det har blivit. Plus massa jobb. Jättekul och jag kommer att sakna arbetskamraterna på MQ. Tyvärr finns det inget fortsatt jobb här till mig så söker nytt jobb för fullt. Det går framåt kan jag säga, men jag berättar mer när jag vet närmare.

Har packat ihop grejerna idag igen och ska flytta och bo sista veckan hos söta H. Verkligen jättegulligt att jag får bo där min sista vecka.

Jag har ju glömt att berätta att jag ska åka till Milano! Jag och Karro åker en långhelg nu i September. Hur kul som helst och roligt att ha något att se fram emot.

På räkfrossa med jobbet


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0