Spontanitet, kaffe och äppelkaka. Det gillas!

Igår bar det av på en liten trip med familjen för att hälsa på moster i Skövde. Helt spontant och det gillar jag. Fick jättegod äppelkaka med vaniljsås. Hann med att träffa vårat söta kusinbarn Kasper och hans mamma Jenny. Mycket trevligt! Stannade och åt kvällsmat och sedan åkte vi tillbaka till Tanum.

Jag verkar ha vänt på dygnet nu under sommaren, för på kvällen är jag minsann inte trött, men på morgonen skulle jag kunna sova hur länge som helst. Försöker vänja mig av nu med att gå upp lite, lite tidigare en dag i taget. Typ en kvart eller så. Alldeles lagom, haha.

Har suttit inne i höstrusket idag. Sökt jobb och druckit kaffe. Åh, det finns så mycket jag vill göra och så många olika projekt jag vill påbörja. Var ska man börja och vad ska man välja?! Det är den stora frågan det. En sak vet jag i alla fall och det är att det är tråkigt att skiva ansökningar. Men det måste ju göras så wtf.



Jag och sötaste Karro. Snart åker vi. Milano baby!


Jag hoppas det är okej att jag kånar bilden från FB Linda!

 

Puss!♥





Kommentarer
Postat av: Linda

Det går bra dt :)

2009-09-01 @ 00:07:09
Postat av: Josefin

Man tackar :)

2009-09-01 @ 15:29:07
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: FrökenFräken

så länge idéerna tar slut så tar inte jobben slut, tror jag :)

2009-09-01 @ 17:21:28
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0