Tisdag

Var ledig igår. Lunch på fika med söta Louise. Gick på stan och hittade massa fint som jag vill ha nu inför hösten. Stövlar. ett par skitsnygga pumps med nitar, gympadojor från Fred Perry, skinnjacka och massa annat som stickade koftor att gå runt och mysa i. Men. Man kan ju inte få allt. Frågan är vad jag ska unna mig?

Ett litet kors i taket också för igår var jag ute och sprang. Har inte gjort det sedan någon gång i våras så nu kändes det verkligen som att det var dags att ta tag i träningen igen. Gick faktiskt över förväntan och jag hoppas verkligen att jag kommer att ta tag i det ordentligt nu och bli lite duktig.

Nu bär det av till jobbet för min del. Vad tycker ni om min sommarlista i förra inlägget förresten?


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0