Sommarens...

Idag börjar hösten officiellt. Tråkigt, men jag ser fram emot nya äventyr under hösten också. Eftersom som den här sommaren har varit underbart bra förtjänar den en egen lista så här kommer den, min Sommarenslista för 2009!

Sommarens...

... stad: Karlstad
... jobb: MQ, såklart!
... boende: Hyra i andra hand × 2 + inneboende. Dumt att bo för länge
                    på ett ställe.
... lätt bästa häng: Koriander!!! Inget svårt val, right??!
... uttryck: "Vi jobbar mycket så"
... dryck: Rosé
... dethärklararjagmiginteutan: Mina underbara tjejer som har gjort sommaren till vad den har varit; BÄSTA!
... värmländska uttryck: "Uuuuuh va braaaa!!!"
... youtubeklipp: Bestefar og jeg (se tidigare inlägg)
... låtar: Rap das armas, Paper Planes & Jag är en vampyr
... stekare: Honom råkade Erika ut för!
... bad: Kvällsdoppet i Klarälven med L&L. Bilresan dit också!
... bästa lunchställe: Maché
... ojjagharingenmatlådavadskajagtamedmig: Pasta&Pesto
... efterrätt: Sweet Erica's rabarberpaj
... vaf*ngörjagnu: Utelåst med extranyckeln i Mora. Några telefonsamtal och underbara vänner räddade mig till slut.
... mobiltelefon(er): Sony Ericsson 500 i & min gamla Siemens. Önskar egentligen omvänd ordning där.
... utflykt: När jag och mamma var på Mårbacka
... doft: DKNY (rosa)
... film: Slumdog Millionaire. Jag vet att det inte är en sommarfilm. Men för mig är den sommar 2009.
... saknar: Underbara Västkusten med allt vad det innebär för mig.
... ställeralltiduppnärjossanskaflyttainomKarlstad: Karro! Tusen tack!


Möjligen uppdateras listan om det är något jag har missat. Eller ja, det har jag, men "In our group we never kiss'n tell". Kommentarer på detta???


Puss!!!♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt gaern du syster!

2009-08-24 @ 19:30:24
Postat av: Anonym

hahahahahahah, jag kopierar den och fyller ut med lite mer hemskheter ;)

2009-08-24 @ 21:16:10
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0