Alla är nu världsbäst på paketinslagning. Kurs 1 (+ 2)!

Massor med snö har vi fått här i Kalmar och jag tycker det kom väldigt passande. Mysigt och ju(v)ligt!
Har jobbat ända sen jag bloggade sist. Kul med julhandeln. Alla på jobbet är vid det här laget världsbäst på paketinslagning!

Passade på att göra mig fin i håret nu innan jul och nyår. Klockan 8:00 i morse satte jag mig i frisörstolen och fick håret färgat och klippt. Underbart skönt att få bort hemsk utväxt och slitna toppar.

Åkte direkt till jobbet i min nya klänning (+ ett nyinköpt rött sidenband för att jula till det hela lite). Kul folk och jag känner mig nöjd med dagen.

Ikväll packar jag ihop mina grejer (läs julklappar) för att direkt efter jobbet åka väster ute. "Hemhem". Hem till mamma och syster och fira jul. Ska bli roligt, dels för att det är jul och framför allt för att det var ett par månader sedan jag träffade dom sist. Sist var dom ju faktiskt här hos mig och hade med sig hela flyttlasset. Min tur att åka till dom nu då med andra ord!


Visst är det roligt att öppna postlådan när det ligger så många fina
julkort där i! Tack!


Så här glad blir man då! 


Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Tirsa

F'låt att du inte fick något från mig! Tänkte jag skulle spara någon gran i år genom att skicka e-kort! Snart kommer det ett till dig! Kramelikram!

2009-12-22 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0