Frisörskolan del 2

Ni kan andas ut! Elina är nöjd med sitt hår. Det enda hon skulle vänta på nu var att den där miniminiutväxten man får efter ungefär en vecka ska komma. Jag förstår henne. Det känns alltid bättre efter några dagar, men fin och blond blev hon i alla fall.

Igår morse när jag gick till bussen var det kallt och bar mark. Jag hade på mig mina svarta tygskor. Dom skulle jag inte ha tagit om jag visste vad dagen skulle bjuda på!
 När jag stängde butiken och var påväg därifrån hade det snöat massor. Blöt, härlig snö som absout inte gick ihop med mina dojjor. Fick låna platspåsar att ha i skorna när jag gick hem från Elina. Tack för det! Jag var torr hela vägen hem!

Under natten har det snöat mer. Det är alldeles vitt över allt. Hoppas nu att detta kan få ligga kvar över jul och nyår. Det höjer ju myskänslan sjukt mycket!


Snöar det hos Dig?


                                                               Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Lotta

-20 och 40 cm snö

Helt okej må ja säga :

2009-12-17 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0