Jag, Erika och Sonia Rykiel

Hemma igen efter en mysig helg med Erika i Växjö. Jätteroligt att ses igen! Skulle ju inte ha shoppat något, men när Sonia Rykiel hade släppt sin nya underklädeskollektion på H&M kunde jag verkligen inte motstå att shoppa lite nytt att ha under. Snygga. sköna och dessutom bra passform.

Kul att jobba i Växjöbutiken idag. Mycket folk och tiden bara flög iväg.

Sitter i soffan med min adventsstjärna tänd nu. Vill ha den uppe läänge i år för det är så mysigt.
Funderar på lite allt möjligt. Ibland behöver man det. Så är det bara.
Börjar bli lite trött så snart ska jag nog gå och lägga mig.
Jobb imorgon.

                                                                 Puss!♥

 



Kommentarer
Postat av: Erika

Det var verkligen en bra helg! Får vi göra om snart igen!! Kram

2009-12-08 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0