Jag uttalar mig inte om Idol. Jag äter bara B&J och är tyst!

Cyklade precis hem i natten. Eller ja, kvällen kanske man ska säga?! Hur som helst har jag haft en supermysig Idol-kväll i min gamla korridor med dom få som är kvar sen förra året. D.v.s Matilda och Tomas. Känns lite konstigt att komma dit utan att gå in till "mig", men å andra sidan så känns det verkligen hemma här i min nya lägenhet så det gör faktiskt ingenting. Jag är bara glad att jag har bott där och lärt känna som människorna. 

Kollade lite halvt om halvt och åt Ben & Jerry's Half baked. OM ni inte har smakat den så kan jag verkligen, verkligen rekommendera den. Underbar chokladglass med bitar av kladdkaka i.

Jag tänker för övrigt inte kommentera Idol över huvud taget. Har faktiskt inte ens någon åsikt. Tråkigt? Nja, alla andra verkar ju ha fullt upp med det så jag låter "alla" andra (läs 9 av 10 på FB och varannan blogg jag läst ikväll) hållas.

Eldar ner det sista som var kvar av ljusen i min kandilaber och lyssnar på mysmusik. Har för övrigt på mig mitt alldeles nya nattlinne, som även det kommer från Sonial Rykiel for H&M. Lovely! Jag kunde liksom inte över huvud taget låta bli att köpa det eftersom det stod "J O S E F I N" på det. Hur som helst (och som ni kanske redan förstått vid det här laget) är jag kär i kollektionen.




Fick förresten en fråga från Matilda förut när vi satt och tittade på Idol som jag tänkte skicka vidare till er alla söta:

"Vet du om du kan sjunga? På riktigt alltså? Har någon sagt det till dig?"


Puss & Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0