Växjö hela helgen

Då var det redan fredag igen. Oj vad veckorna går. Jag har bott här i två månader redan. Här i min älskade lägenhet. Trivs ju såå bra här. Känns, som jag redan har skrivit, som hemma.

Har packat väskan och ska alldeles strax åka med tåget till Växjö. Hälsa på Erika hela helgen. Åh, vad kul det ska bli. Fest på Campus ikväll. Tjohoo! Men det blir inte bara fest öfr jag ska faktiskt göra lite nytta också. På söndag ska jag jobba på MQ i Växjö. Har fått äran att åka dit och hjälpa till. Skitskoj att få se hur dom har det där! Kom och hälsa på mig på söndag om ni har vägarna förbi!

Nej, nu måste jag dra så jag inte missar tåget.

Vad händer hos er i helgen?


                                                               Puss!♥

 



Kommentarer
Postat av: Louise

K-O-R-I-A-N-D-E-R ;) ha en trevlig helg nu!

Puss

2009-12-05 @ 13:12:27
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0