A little bit confused

Kom hem från skolan för en stund sen. Måste säga att den tar mer energi än den ger just för tillfället för allt är så förvirrat. Ska ha möte imorgon med klassen och se om vi kan peppa varandra lite till att få tillbaka gnistan.


Har skrivit CV och meritförteckning nu. Uppgift för denna veckan. Måste fixa det idag för imorgon åker vi tillbaka till Karlstad för att sedan åka vidare till Sälen på onsdagen. Ska hälsa på syster L och åka skidor. Ska bli otroligt roligt.



Nej, nu ska jag inte sitta här längre för jag ska till ON OFF och köpa ny plattång. Ja, jag vet att man inte blir gladare av prylar (egentligen) men det är är faktiskt nödvändigt för min gick sönder här om dagen. Kanske ingen katastrof kan vissa tycka men jag använder den såpass ofta att det är dags att investera i en ny.



Hörs senare!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0