Bilder från en blomsterflicka

Det här har jag fått göra under mina två dagar i blomsteraffären. Oj, vad roligt det har varit och vad mycket jag har fått gjort och lärt mig. Det mesta har kommit med på bild och om någon undrar så, ja, jag gillar rosa! Enjoy!



Tulpanbukett



Visst är krukorna helt underbara. Fick en sådan här med ett litet arrange-
mang i som praktikantpresent!



Jag fick göra ett eget oasisarrangemang.



Såhär fint blev det, eller vad tycker ni?



Plantering i kruka.



Skyltade om i butiken.



Lite närmare.



Helgbukett 1...



...och 2.



Tulpanbuketten och oasisarrangemanget i butiken.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det blv ju jättefina kort på jättefina "alster"! Nu tycker jag att vi kan bestämma att du skippar det där inredningstjafset och blir florist istället!



Kul att du tyckte det var givande att vara hos oss även om det var två mycket(!) lugna dagar rent kundmässigt. Fast det är ju då man kan ta så lååååånga fikaraster som vi gjorde. Men i mellan (de låååånga) fikarasterna så var du mycket kreativ och duktig! Och till stor hjälp för oss! Som A sa: "Redi' tössonge"!

2009-02-23 @ 19:22:43
URL: http://gillbergs,blogspot.com/
Postat av: Helena

Hej Josefin!

Vilka fina bilder! Vad duktig du är, ja är det kanske en annan utbildning du borde gå o bli florist. Tjusigt!!!

Ha det bra, kram:)

2009-02-23 @ 23:00:15
Postat av: carro

ååååååååå du duktig...hoppas du tykte om att vara hos oss....vilka fina kort du har...ha det bra kram carro

2009-02-24 @ 07:53:46
URL: http://franskatulpanen.blogspot.com
Postat av: Elina

Duktigt du är!:) Du kanske ska sadla om? Puss

2009-02-24 @ 10:58:44
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tackar, tackar! Ja, vi får väl se, jag har så mycket jag vill göra och nu har jag en sak till på listan! Kramar på er!

2009-02-24 @ 21:44:05
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0