Blomsterflicka

Åh, vilken rolig dag jag har haft! Har fått binda buketter och gjort ett litet arrangemang i kruka. Massa nytt och så mycket fina blommor och andra saker att jobba med. Trodde inte att jag skulle få lära mig allt det så det är verkligen kul! Ska vara med imorgon också och då verkade det som att det är lite skyltning på gång.

Jag har tagit kort på lite av det jag har gjort. Ni får inte se idag men jag lovar att jag ska lägga ut bilder så fort jag hinner..

Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan ska jag sova.


Dagens ord: kreativ



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Vad Önskar du för låt nu då Jossan!?:) Puss

2009-02-20 @ 18:21:30
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0