En snöig fredag

Oj vad skönt det var att sova i natt. Blev ju alldeles för lite natten innan så jag gick faktiskt ich la mig redan 21:30 igår kväll. Undrar när det hände senaste? Skönt var det i alla fall.

Ledig idag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Fortfarande massor med snö ute och som sagt väljer jag hellre snö (åker på skidsemester) än att ha den här hos mig. Men tyvärr är det inte mycket att göra åt. Solen tittade i alla fall fram nu en liten, liten stund och det är verkligen välbehövligt.

Sitter och lyssnar på P3 och kollar lediga jobb. Kommer inte så långt just för tillfället men har i alla fall gjort något en stund.
Längtar hem till andra sidan sverige + Karlstad. Var ett tag sedan jag var hemma och hälsade på nu, men jag ska faktiskt åka dit på onsdag och det ska bli superroligt! Verkar som min Sälensyster, Lotta, också kommer ner och hälsar på. Inte så ofta vi ses allihop tillsammans längre så det ska blir kul!


Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig lite. Brukar kännas bättre då!


Bild från när jag och Matilda var på semster på Mallorca i somras. Skulle
gärna åka iväg just nu och få lite sol, värme och ny energi! Någon som
vill hänga med?


Sålänge kan väl ni skriva en liten kommentar om vad ni vill läsa om här på bloggen. Vad ni saknar, vad ni tycker är bra eller om det ska bli mer av något. Jag vet att det är en del som läser och det hade varit roligt att veta vad ni tycker!



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åker hem imorn och stannar till tisdag, så ja tror inte vi hinner träffas då väll?

2009-02-13 @ 22:06:19
Postat av: Matilda

Jag är på!;)

2009-02-13 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0