♥ ♥ ♥

Jaha, då var det den mest rmantiska dagen på hela året? Eller? Jo, jag vet det är väl ganska mysigt men ändå är det ganska mycket en dag som handeln tjänar mycket pengar på. Jag tycker absolut att man kan göra något extra mys, men det räcker väl med något litet som visar att man bryr sig? Eller?

Jag utnyttjade min morgon/förmiddag/lunch till att sova. Fest igår här i korridoren. Superskoj, men man behöver sova också. Skönt!

Strålande solsken här idag. Härligt för man blir så glad av det. Tror jag brukar skriva det när det är fint väder, men det påverkar mig så otroligt mycket. Någon som håller med mig?


Ska göra pizza ikväll med T och M. Myisgt och gott. Ska köpa sån där färdig deg på rulle. Har ni provat? Gott?
Ska äta lite av chokladen som jag fick av mamma på posten igår. Mm!



Den söta chokladen som kom på posten igår.


 

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0