Förlovning i kungahuset

Hemma från IKEA och möts av de strålande roliga nyheterna om att Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling har förlovat sig. Det hade ju såklart inte undgått mig helt uner dagen eftersom det har spekulerats hit och dit om detta på både radio, tv och tidningar.
Väldigt roligt tycker jag och det var verkligen på tiden. Men min mamma är snäppet gladare, Hon älskar verkligen kungligheter. Jag ska inte säga något för jag tycker också att det är väldigt kul men hon är snäppet gladare.





Nu ska jag jag fixa lite med det vi köpte på IKEA. Blev bl.a två lampor, tre mattor, ett soffbord, en fotpall, växter och såklart lite ljus.
 Ska på Body Pump tillsammans med syster sedan.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja, visst e det kul!! Vi hade radion på högsta volym i affären hela dagen idag jag o Christina. Och klockan 17 "tajmade" vi in en kaffe/oboy-rast för att höra på Presskonferensen från förlovningssoffan!... Kan tänka mig att din ömma moder var alldeles i extas! Jag skickade henne ett grattis-sms!... ;0)

2009-02-24 @ 23:31:00
URL: http://gillbergs,blogspot.com/
Postat av: Josefin

Haha, ja så va de. Hon trodde länge att sms:et var felskickat!! :)

2009-02-25 @ 10:30:25
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0