Home Makeover

Oj vad dålig uppdatering det har varit här under helgen. Ska bli lite skärpning. Jag vet att jag lovade er bilder på det jag gjorde när jag var med i blomsteraffären. Det kommer, men inte idag. Håll ut!

Anledningen till att jag inte har hunnit skriva är att jag har vänt upp och ner på hela (nej. inte riktigt hela men delar av) mammas hus. Jag har i alla fall gjort om hela systers rum + vardagsrummet. Åh, det är ju så roligt och superfint blev det. Eller hur? Lutar nog åt att det blir något med inredning på LIA:n. Återkommer när jag har bestämt mig.

Sedan har D hunnit hälsa på en sväng också. Roligt eftersom det var längesen vi sågs. Snart är det i alla fall slut på Kalmar och då blir det lättare. Om det nu blir Göteborg så är det i alla fall betydligt närmare än Kalmar.

Nej, nu ska jag dricka kaffe och sedan ska jag fortätta greja.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Spännande! =0)

2009-02-22 @ 21:14:13
URL: http://gillbergs,blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0