Nattsudd

Sitter här vid datorn och kollar lite bloggar och lyssnar på Lykke Li. Åh, så bra hon är. Speciellt såhär när man blrjar bli lite seg men ändå inte är tillräckligt trött för att gå och lägga sig.

Har röjt upp i köket efter pizzabaket. God pizza och det blev en hel del över, så det blir lunch imorgon också. Jippe! Trevligt sällskap och lite Melodifestival blev det också. Tycker personligen att det börjar spåra ur lite med alla delfinaler + att det inte räcker att ringa och rösta en gång utan att man efter att dom har tagit bort tre artister ska ringa och rösta igen. Ja, jag vet att jag kanske låter tråkig nu, men så är det jag tycker i alla fall.
Tack för en trevlig kväll i alla fall, även om jag spang fram och tillbaka lite väl mycket kanske.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Melodifestivalen suger, men man hamnar ändå lite nyfiket framför tv:n när det är igång och klagar på alla bidrag. Varför?

2009-02-18 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0