Personlig väckarklocka

Godmorgon!


Har sovit underbart gott inatt. Kändes som att jag låg inlindad i små rosa moln, haha. Mitt sköna täcke. Hade satt klockan på sju och kvart över sex vaknar jag av att det ringer i mobilen. D ringer. Jaha, vad vill han nu då? Svarar, men hör bara en väckarklocka som står och tjuter. Han sätter både kockradion och mobilen för att komma upp och har antagligen på något sätt lyckats ringa mig istället för att snooza. När jag sedan ringer upp honom svarar han, men det är fortfarande bara tjut jag hör. Då är man trött!


Nu: Cykla till skolan i snön och göra tentan.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Daniel

haha jo jag va väll lite trött kanske. men jag har inget minne av att jag ringde dig! jag får be om ursäkt då! haha

2009-02-12 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0