Slutspurtsplugg

Hade verkligen en effektiv dag igår. Hann med "listan" + att baka födeseldagkaka till F som fyllde år förra veckan. Body Pumpen var superbra men ojoj vilken träningsverk jag har idag. Gör ont, men är ändå skönt ont.

Har varit i skolan idag och haft föreläsning i "Säkerhet, svinn & snatterier". Antar att det är en ganska viktig sak att kunna men jag kan inte påstå att det var speciellt roligt.

Efter skolan drog vi hem till P. Fikade och tentapluggade det sista. Är helt slut i huvudet nu av allt, men jag tror nog att det ska gå bra imorgon. Jättetrött nu så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Tidigt betyder innan kl 23. Har så svårt att hålla mig till någon tidigare tid. Jaja, nu vet ni det också.

Klantig och trött som jag är hyvlade jag av en bit skinn på tummen förut när jag skulle hyvla bort den tjocka vaxkanten som är på sidan av osten. Usch vad ont det gjorde och så blöder det ju så förbannat på fingertoppen. Tur att det finns plåster!


Imorgon:

♥ Tenta
♥ Göra marknadsföringsuppgiften som ska lämnas in på torsdag
♥ TentaFEST!


Nej, nu ska jag kolla lite bloggar, sedan borsta tänderna och efter det sova.


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer
Postat av: ilina

kikat in min?:) Jag kollar in din varje dag!!

2009-02-10 @ 23:42:58
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0