Tågresan

Bytet gick bra i Göteborg och jag kom med rätt tåg och allt. Problemet nu är bara att jag inte hade bokat någon sittplats (eftersom det "alltid" finns platser över + en obokad vagn). Helt fullt överallt och ingen obokad vagn så jag och X antal andra sitter/står nu i gångarna. Som tur var kan jag sitta på min väska så det går väl ingen nöd på mig men efter snart två timmar skulle jag gärna vilja ha en stol att sitta på.
 
Får se om jag får sitta kvar här dom drygt två timmarna som är kvar till Kalmar eller om det snart går av en del folk så man kan få någonstans att sitta.


Batteriet är snart slut. Uppdatering och fortsättning kommer senare.


Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0