Karriärsutveckling, pitabröd och Veronica Maggio

Karriärsutveckling. Japp, så stod det på schemat idag. Vi fick lite hjälp med att hitta LIA-platser eller att bolla idéer om dom. Bra tycker jag. Ringde ett par samtal. Men man lär sig ganska snabbt att man får fler NEJ än JA. Antar att det är en del av utbildningen; säljaren måste kunna ta ett nej och ha Rätt Mental Intsällning (RMI). Haha, det var en del av tentan. Jag kommer i alla fall ihåg något.

Ikväll kommer Elina hit en sväng och fikar. Matfika med pitabröd får det blir. Låter det bra?

Måste packa också för imorgon åker jag hem. Hem till mamma och Matilda. Ska bli så kul för det var verkligen längesedan nu. Ska mellanlanda i Göteborg. Shoppa med Matilda och sedan ha möte med en eventuell LIA-plats. Spännande. Har förberett mig lite med frågor men det är ändå lite svårt att veta vad hon vill ha reda på. Det löser sig såklart. Bara man är sig själv. Den bästa sidan av sig själv!

Ni måste bara lyssna på den här. Underbar låt! Tyvärr hittade jag ingen video, men ni får väl sätta på och sedan scrolla ner och läsa några äldre inlägg.:


Veronica Maggio - Gammal Sång


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0