Är det gott att grilla Riesen?

Har varit på stan och lunchat med Tess och Magnus. Åt kycklingsallad. Mysigt och jag är fortfarande så mätt. Var inne och sa hej till Elina på hennes jobb. Åkte och handlade lite inför kvällen. Ikväll blir det nämligen grillning med lite folk från huset som jag bor i. Kul! Kanske utgång också sen, vi får se vad som händer. Planerar inte så mycket mer än att grilla lax. Och Riesen. Ja, dom där chokladgodisarna. Skulle tydligen vara gott att grilla så jag måste ju bara testa eftersom det i vanliga fall är en av mina stora favoriter. Återkommer med resultatet imorgon.




Riesen



Är supertrött mest hela tiden. Undrar om det beror på vädret eller att jag inte har druckit kaffe idag? Hm, troligen både och.

Vad hittar ni på idag då? Blir det party ikväll eller mys hemma i soffan?



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0