Fika med tjejerna

Igår fikade jag med Elina och Therese. Var på ett ganska nytt ställe. Mysigt! Drack kaffe och åt panini. Mumma! Gick en liten sväng på stan efter det. Blev en T-shirt från Gina's REA; 49:-. Perfekt!

Åkte hem och städade vårat genemsamma kök och toalett. Min städvecka så det kändes skönt att få det gjort. Hatar att städa men älskar när det är rent och fräscht. Hm, det där går ju inte riktigt ihop så jag får försöka jobba på det. 

Körde ett Body Jam-pass igår också. Det var så längesedan jag körde nu och det var superroligt. Ny koreografi som var bra. Det som är kul med Body Jam är att det är lite utmaning så ju fler gånger man kör desto roligare blir det. Ska ta det lite lugnt med träningen och trappa upp lite försiktigare än jag brukar efter jag har varit sjuk för att förhoppningsvis slippa bli sjuk direkt igen. Så att mitt immunförsvar hinner med liksom. Problemet är bara att jag inte vill trappa upp lugnt, men jag måste nu om det ska bli hållbart.




Fika på stan med tjejerna.




Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0