Go'kväll!

Nu ska jag alldeles strax sova. Ligger i sängen nu och skriver. Det är ju det som är det allra bästa med en Lap Top; den kan man har överallt hela tiden. Eller ja, kanske inte hela tiden men i alla fall över allt. Hmm, vad meningsfulla meningar jag skrev nu, haha.


I alla fall så har Therese varit här hela kvällen. Lagade pannkakor, gick promenad och kollade på Idrottsgalan på SVT. Antar att jag stinker vitlök just nu. Har nämligen ätit taccochips med vitlöksdipp. Med mycket viltök. Jaja, jag är ju ändå ensam här så det spelar ju inte någon roll ändå då.


Bild från juldagspromenad.



Jaja, nog svamlat för idag. Skola imorgon. Skyltning på schemat! Äntligen!





Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0