Helt otroligt bra

Har lunch nu. Kortlunch eftersom jag jobbar kortdag. Käkade ciabatta med Creme Bonjour och tomat. Mums. Ja, jag vet att det inte är riktig lunch men det får bli middag ikväll istället.


Vet ni vilken tur jag hade igår då? Jo, jag satt och kollade på hur jag ska ta mig tillbaka till Kalmar på söndag eller måndag. Kostar ju en del. Runt 500 för tåget och 300 för bussen. Okej bussen är ju inte så jättedyr, men det svider ändå lite nu när man inte har fått pengar från CSN än. Kollade Blocket.se bara för skojs skull och gissa vad jag hittade där? En biljett på söndag klockan 13:10 från Karlstad till Kalmar för 25(!) kr. Någon som har köpt en SJ-kampanjbiljett (åk för 25 kronor och du är under 25 i januari) och när jag frågade henne om den fanns kvar så skrev hon att den gör det och att hon inte ens ville ha 25 kronor för den! Helt sjukt! Gratisresa. Var det meningen tro? Hon är i alla fall e riktig ängel och jag tänker hädanefter alltid kolla på Blocket innan jag gör något annat.



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Vill inte förstöra glädjen. Men kolla med SJ först så att du inte behöver SJ-Prio kort för att åka med den biljetten? eller du kanske har sånt kort redan? För jag och Nicke skulle ta tåget till Malmö och då hitta jag också så billiga biljetter men då va man tvungen att vara medlem och ha ett speciellt kort. Jag kanske missuppfattade allt, men bara så du inte åker på någon böter eller så.. haha puss gumman!

2009-01-06 @ 17:36:59
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, tack! Va omtänksam du är. Jag har ett SJ prio men jag vet ju iofs inte om de kanske inte funkar eftersom det inte är mitt nummer jag har köpt den med. Hm, kanske måste kolla upp det ändå?! Puss

2009-01-06 @ 22:43:25
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Förresten Elina, söt du e som använder min bloggadress;)

2009-01-06 @ 22:43:53
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Elina

haha, de har jag inte änns sett!:)Undra varför det blir så.. de kom upp automatiskt nu såg jag!

2009-01-06 @ 22:47:25
Postat av: Ellinor

Helt otroligt! Sånt händer ju bara inte!!...

2009-01-07 @ 22:41:00
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0