Min nyårsafton i bilder


Jag igår kväll, i klänning från Monkii.







Jag dukade framför allt i vitt och rosa. Rosa krysantemum, rosa och lila
smarties och mörkbruna paljetter.



Fördrinken som bestod av vitt vin, fruktsoda och baccardi melon. Och så 
frusna geléhallon i botten.



Efter det blev det mat . Grillplanka med potatissallad, kex och ost. Det var
inte mycket kvar av den när vi hade ätit färdigt. Till efterätt åt vi kladdkaka
med grädde, hallon & blåbär. Tyvärr hann jag inte få med desserten på kort.



Daniel fixar skumpa inför tolvslaget.



Och när vi hade skålat och önskat varandra Gott Nytt År gick vi ut och sköt
raketer.



Nyårspuss!



 Finns hur mycket bilder som helst från kvällen men eftersom jag inte vet om alla vill vara med på bild här så behåller jag dom för mig själv. Kan säga att vi skrattade och dansade hela natten och hade en superbra kväll.


Hade ni ett bra nyår?
Vad gjorde ni?



Puss!♥





Kommentarer
Postat av: Elina

guuuud, vilken fin klänning du hade på dej!:) Vill HA!

2009-01-02 @ 13:43:05
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Taaaack;) Älskar den! Är det bra med dig? Har försökt ringa men du svarar ju inte, haha.^^

2009-01-02 @ 14:14:21
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Taaaack;) Älskar den! Är det bra med dig? Har försökt ringa men du svarar ju inte, haha.^^

2009-01-02 @ 14:14:25
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fan vilken snygg klänning:D

2009-01-02 @ 19:52:29
Postat av: Matilda

Fan vilken snygg klänning:D

2009-01-02 @ 19:53:18
Postat av: Jenny & Kasper

Gott Nytt År!!! Vilken snygg klänning och fin dukning! Kram, kram

2009-01-02 @ 22:42:36
Postat av: Jenny & Kasper

Gott Nytt År!!! Vilken snygg klänning och fin dukning! Kram, kram

2009-01-02 @ 22:46:12
Postat av: Helena

Vad fint du gjort och vad snygg du är i klänningen:)

2009-01-03 @ 10:24:57
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0