Påväg till Stockholm & Formexmässan

Sitter på bussen till Sthlm nu. T tog flyget upp men jag bestämde mig ändå för att ta bussen. Lite billigare plus att jag inte behövde komma upp snabbt i och med att I och A håller på med ett projekt till en tävling som ska lämnas in imorgon och det är typ det enda de gör idag. Ska ju inte åka hem förrän på måndag igen så jag kommer nog ändå hinna allt jag ska göra ändå hoppas jag.


Snart är batteriet slut till min älskade Lap Top så då ska jag nog sova en stund istället. Blev så himla glad först när jag fick se att det fanns eluttag = jag kan ladda datorn. Men tyvärr finns det ingen ström i dom. Blä. Varför finns dom där då? Frågade chauffören men han sa bara att det tyvärr har varit krångel och att dom inte fungerar som dom ska. Helt tydligt det!


Jaja, nu ska jag dricka lite yoghurt och käka lite macka.


Hörs kanske senare när jag har kommit fram. Annars hörs vi imorgon och jag ska försöka ta roliga bilder från mässan och visa er! För det vill ni se va?




Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Om man vill se!?! Jag vill hävda att det nästan är din skyldighet att visa ALLA kort du tar på Formex-mässan!!... Nä... nu kanske jag överdrev igen? Men jag är verkligen jätte nyfiken på att få se lite bilder! Ha en helt underbar resa! Och som sagt tänk inte på att det finns avundsjuka släktingar som får stanna hemma! ;)

2009-01-14 @ 19:20:48
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0