Snart tillbaka i Kalmar igen

Sitter återigen på bussen mellan Stockholm och Kalmar. Lite segt, men jag tycker ändå att det har gått ganska så snabbt. Är framme om en och en halv timma. Ska packa upp allt. Hann ju bara mellanlanda ett par dagar förra veckan så nu är jag sugen på att fixa lite i mitt rum och få det mysigt igen. För jag gillar bäst när dte är mysigt ju! Speciellt i det här regnrusket. Då är levande ljus nästintill oslagbart att piffa upp lite med.


Har fått så mycket nya intryck under helgen och mässan. Jag har ju ganska mycket mer at tänka igenom nu än jag hade innan jag åkte. Jag kan fortfarande inte bestämma mig för exakt vilken bransch jag vill jobba inom, men förhoppningsvis blir jag klokare och klokare nu. Är ju knappt tre månader kavr till nästa och sista LIA:n så jag måste helt enkelt ta tag i det här ordentligt nu! NU! Eller ja, kanske inte just precis nu men snart i alla fall.


Vad hittar ni på idag då? Jobbar? Skola? Annat?



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad snällt:) Jag har faktiskt ingen aning, får se. Inte så vääldigt länge till. Framtiden får utvisa:)



Kram

2009-01-19 @ 13:06:10
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: karolina

åh hur hade du det på mässan? var de mycket o se? kram kram

2009-01-19 @ 21:30:45
Postat av: Josefin

Karro; Mässan var superbra. Har hittat en del bra kontakter och fått massa inspiration. Hur är det med dig? Kommer ni och hälsar på mig snart? Kramar

2009-01-19 @ 22:54:23
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0